Rimat / Rimau

dilluns, d’abril 03, 2006

Johnny Guineu

Johnny Guineu y Marcevienna Iglesias
Johnny Guineu y Marcevienna Iglesias

Johnny Guineu:
¿Cuántas Lleis de Llenguas creyes
que has trafegau p'els caixons?

Marcevienna Iglesias:
Tanticuantas a muntons
tú en demandes u en soneyes.

J. G.:
No te'n baigas!

M. I.:
...................Sigo aquí.

J. G.:
No me puez dir cosa buena?

M. I.:
Prou, si es tú qui me l'ordena.

J. G.:
Minte-me ben, Marceví.

Di-me que en istas añadas
siempre has quiesto fer la Llei.

M. I.:
Ixo he quiesto -prou se bei-
y sin de malas chugadas.

J. G.:
Di-me que ora la farás;
que l'Estatut ya no endizca.

M. I.:
Cozerem ora ixa pizca
si dixa chera Artur Mas.

J. G.:
Di que é trilingüe Aragón.

M. I.:
"Tres pelos tiene mi barba"

J. G.:
Y els tres pelos son la garba
d'one fem pan; ai, copón!


La mosica d'el film Johnny Guitar

La pelicula orichinal de Nicholas Ray

El dialogo orichinal entre Johnny Guitar y Vienna

0 Comentaris / Comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

<< Home