Rimat / Rimau

diumenge, de març 12, 2006

Las zirezas

Un par de zirezas
Un par de zirezas d'el tiempo de las zirezas

Charraba un diya el conde Lucanor con Patronio, el suyo consellero, d'ista traza:

-Patronio, he beyiu una contradizión que no sé cómo se puet interpretar. ¿Cómo é posible que l'IEA y la Feria de Monzón digan que, mesmo en casa suya, no les ha quedau altra que permitir las baldragadas d'els facaoers y que, d'altra man, el Conzello d'Almazellas els aiga puesto forachitar sin de problemas de la suya Fira de l'Aigua?

-Señor conde Lucanor -ba dir Patronio-, ta que podésez entender que no ñai guaire contradizión en ixo, molto goyo me faría que sabésez el que ba pasar-le a un comprador inozent que teniba conzieto de zirezas.

El conde le ba demandar cómo eba aquello.

-Señor conde Lucanor -ba dir Patronio-, ñeba una begata un bendedor que diba a un inozent comprador: "Zirezas quiers? No en tiengo gota, pero en ista epoca tampoco no en trobarás en dengún puesto més". Y, chusto a'l canto, ñeba un altro bendedor que en teniba tres caixas plenas a caramuello. Alabez, l'inozent comprador ba dir a'l bendedor zirezaire: "¿Cómo é que tú tiens zirezas si el bendedor d'astí m'ha dito que no ne ñeba en el mundo?". Y el bendedor zireraire ba contestar: "En custión de mercaderías, las zirezas son como els güegos; u se'n tiene u no se'n tiene".

-Ah, copón! -ba dir el conde Lucanor.

Y la Guineu, como que ba tenir ista istoria per una falordia ben educatiba, ba dezidir posar-la en iste blog y ba fer-ne istes bersez que dizen asinas:

Qui t'embolica con chuegos
ni tien zirezas ni güegos.

2 Comentaris / Comentarios:

  • Quina vergonya el Diario del Altoaragón que no ha contrastat les notes de premsa dels grups d'extremadreta. Quina vergonya de diari!

    Escrit per / Escribiu per Anonymous Anònim; dia i hora / diya y ora diumenge, de març 12, 2006 10:34:00 p. m.  

  • Eixa és una de les penes més grans. Tota, però tota, sense excepció, la informació que el Diario del Altoargón publica sobre la FACAO ix de la FACAO. Als del Diario els és igual si a les notes de premsa que la FACAO els passa s'esmenten altres entitats o persones; ells ho publiquen tal qual sense ni contrastar ni donar la versió d'altri. Ja ho va dir Viudas Camarasa referint-se a la creació d'ACALALA: "Si a eso unes que está candente ahora la reforma de los Estatutos de Cataluña, Valencia y Aragón, esa humilde nota de prensa de seis personas que se reúnen en la Sacristía de la parroquial de Tamarite de Litera, como en la época de Franco, tan pronto como el Diario del AltoAragón la publicó casi íntegra el revuelo estaba asegurado. Simplemente con que el periódico hubiera contrastado la noticia el tratamiento hubiera sido efímero".

    Escrit per / Escribiu per Blogger Guineu; dia i hora / diya y ora diumenge, de març 12, 2006 11:43:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home