Rimat / Rimau

dimarts, de febrer 28, 2006

Ràdio 4

Ràdio 4
Ràdio 4

Quan jo eva xic i el meu catre
a Lleida hi teniva un niu,
eva vist un adhesiu:
"Volem sentir Ràdio Quatre!".
¿I ara no habré de sobatre
qui creu corcada eixa branca?
Per molt que me diguen panca,
cridaré, amb permís del Cel:
"Càgon Carmen Caffarel!,
Ràdio Quatre no se tanca!".

Un vídeo, collons!

El web per a demanar que no se tanque Ràdio 4

2 Comentaris / Comentarios:

  • Voldria fer constar la meva ABSOLUTA SOLIDARITAT amb Ràdio 4 i Televisió Espanyola a Catalunya.

    Com jo sempre dic _i em dic_ la meva relació amb la llengua catalana és una relació d'AMOR.

    No passaran dels quatre mesos els que he viscut a terres catalanes, a Barcelona concretament, i això de petitó, a les darreries dels anys seixanta (ja ha plogut des d'aleshores...)

    El meu aprenentatge del català i el meu INFINIT AMOR per ell es producte, doncs, de la lectura de moltíssims llibres, revistes culturals, i també d'emissions radiofòniques i de televisió.

    Concretament, ¡quantes coses he après, quantes m'han fet més feliç, escoltant Ràdio 4, o veient la Televisió Espanyola a Catalunya! Quan vaig començar a veure a mitjan dels anys setanta les emissions de la TVE a Catalunya, per a mi això era màgia, era la llengua catalana que sortia del silenci. Després, el meu enamorament es va ampliar a Catalunya Ràdio i TV3. Però mai, mai, he deixat de sentir Ràdio 4, que sempre ha tingut excel.lents professionals i ha ofert programes
    de gran qualitat.

    El català també és una llengua de l'Estat, i l'Estat ha de defensar-la, tant com el castellà. Així hauria de ser, en justícia, penso jo.

    És el meu desig que Ràdio 4 i Televisió Espanyola a Catalunya
    continuïn la seva molt valuosa tasca informativa, cultural i d'oci en llengua catalana.

    Escrit per / Escribiu per Anonymous Anònim; dia i hora / diya y ora dijous, de març 02, 2006 11:24:00 p. m.  

  • A veri si s'aconsegueix que no tanquen Ràdio 4. Quan jo eva xic, Ràdio 4 va ser primer la sorpresa de sabre que nyeva una ràdio en català (l'adhesiu que cito als versets) i després la sorpresa d'escoltar-la (quan anava a Barcelona). Ara fa temps que no l'escolto i me'n sinto culpable, la veritat.

    Ospa, sí que en vas aprendre de català en quatre mesos, Chuan Chusé!

    Escrit per / Escribiu per Blogger Guineu; dia i hora / diya y ora divendres, de març 03, 2006 11:08:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home