Rimat / Rimau

divendres, de gener 27, 2006

Cap al congrés!

¡Qué bonito es estar juntos!
El congrés, amb cançó lleugerament foteta; punxeu-hi

Qui vulga que esta Guineu
el convide a prendre un beure,
tres jornades del seu lleure
vull veri'l al costat meu.
Quaranta eurets són poc preu
per qui, fent de congressista,
dóna un impuls optimista
a una llengua de les tres
que Aragó tine. I, a més,
que tinc pensat passar llista!


Versets en català ribagorçà

2 Comentaris / Comentarios:

  • Guineu, me cuaca asabelo que cada begada escribas más cosetas en aragonés y que te baigas introduzindo en a suya literatura e imbestigazions. A yo me cuaca muitismo a tuya forma de ser, libre y prebando de no tener muitos prechudizios. Tamién me cuaca la balentor y a finisma ironía que emplegas con os que son azientificos. Ixa balentor, y te digo a berdá, no se beye asobén en istos tiempos. De todas trazas, sigue o tuyo camín y no te preocupes guaire con os que malgastan o suyo tiempo en causas azientificas. Anque parixca a begadas que a nuei ye en bellas cosas eterna, a la fin siempre amanixe a berdá y a luminaria.

    Grazias por a tuya balentor, repito, en iste Aragón aspro y en buena mida inculto, sobretot en o que respeuta a las suyas fablas autoctonas.

    Guineu, t'almiro. Que tot te baiga bueno.

    Escrit per / Escribiu per Anonymous Anònim; dia i hora / diya y ora dimarts, de gener 31, 2006 12:11:00 a. m.  

  • Ospa, Lorién, mersi! M'has dixau estordiu. En ixo de no perder el tiempo con els frikis azientificos, tiens ragón; pero ta yo é como el fumarreteyar: el quiers dixar, el dixas y... a l'altro d'el diya ya t'estás fumant la primera meliguera que enganchas (mesmo els puros de casamientos m'he fumau en ixes estreitos de puerta). Que é superior a yo, Lorién. Moltismas grazias.

    Escrit per / Escribiu per Blogger Guineu; dia i hora / diya y ora dimarts, de gener 31, 2006 2:31:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home