Rimat / Rimau

dilluns, de desembre 19, 2005

Se fan bersions y bersez seguntes encomienda
Se fan versions i versets segons comanda

Versificador / bersificador
Debuixo sonoro con un poquet d'slam, cosas d'els bersificadors de güe
Dibuix sonor amb un poquet d'slam, coses dels versificadors d'avui

Trigaz las buestras canzions
u proposaz metro y temas:
d'isto en faré bels poemas;
y de Brassens, las bersions.

& & & & & & & & & & &

Trieu les vostres cançons
o proposeu metre i temes:
d'açò en faré alguns poemes;
i de Brassens, les versions.

5 Comentaris / Comentarios:

  • Guineu, pero qué canzions más majas que nos dizes. Malas que s'ha prenzipiau a sentir a primera, l'ha feito muito goyo a mi mai. Diz que las sentiba fa tiempos, y de berdat que a yo tamién m'han cuacau muito (no eba conoxiu nunca a Brassens).

    Con iste post me remeras a ixos trobadors que iban de lugar en lugar fendo bersos y canzions ta as amors d'os nobles.

    No serás tú en o fundo un trobador mediebal ribagorzano que canta, troba y compone en Internet?

    Ya fa meyo año que prenzipiemos con os nuestros blogs. Estió cuasi debez, creigo.

    Buen Nadal, Guineu, que contines muitos años más fendo poemas y rimaus tan polidos como iste y que no pierdas as ganas d'escribir.

    Escrit per / Escribiu per Anonymous Anònim; dia i hora / diya y ora dijous, de desembre 22, 2005 11:39:00 p. m.  

  • Si a dreita ñai un trestallo one i diz "Orichen d'as espezies" y i salle Neop@tria é per dos ragons: 1) astí ba ser one ba naixer el miyo nick Guineu y 2) d'astí me ba benir, el 7 de chulio de 2005, la ideya de fer un blog. T'esplico el punto 2). Ixe diya, en Neop@tria, aparix un mensache tuyo que diba "Nuebo blog en aragonés" con un enrastre. No sapeba qué eba un blog y, amés, cuan ba punchar yo sobre l'enrastre, me ba sallir la pachina prinzipal se bitacoras.com: ebas posau mal el binclo.

    Ta fer breu: que en la pachina prinzipal de bitacoras.com me ba trobar con esplicazions de qué eba un blog y de cómo se feba. Ne ba fer uno en ixe serbidor, pero no me funzionaba; asinas que ba googleyar, me trobo blogger.com y naixe iste blog. U seiga, que tu me bas descubrir isto, charrabís.

    Buen Nadal y grazias. Y entabant con ixes chemecos d'el tuyo blog, cada diya con buenismas informazions.

    P. S. A bier se belún s'anima a demandar bersions u bersez, chent que pasaz per aquí!

    Escrit per / Escribiu per Blogger Guineu; dia i hora / diya y ora divendres, de desembre 23, 2005 10:24:00 a. m.  

  • sapes que en o libro de l'aragones de la balle bielsa amanixe un testo de Leonardo Escalona en belsetan escrito en 1927, en Benabarri, que se clama " Las fiestas de san medardo de benabarre", an charra (en belsetan)d'o que se feba en ixas embueltas...
    buen nadal, guineu

    Escrit per / Escribiu per Anonymous Anònim; dia i hora / diya y ora divendres, de desembre 23, 2005 8:08:00 p. m.  

  • Iep, mallatas! Buen Nadal ta tu tamién. Ixe testo sobre Benabarri el ba leyer en las prebas d'imprimería que mos ba mostrar Chabier Lozano. Si no m'entiboco eba un poema y figuraba que eba una mena de carta fitizia que belún de Bielsa escribiba dende Benabarri ta esplicar a'ls d'alto cómo eban las nuestras fiestas. Eba ben curioso.

    D'altra man, Chabier en sape un güebo; no que de belsetán, sino en cheneral de lingüistica. A bier si me merco el llibre.

    Escrit per / Escribiu per Blogger Guineu; dia i hora / diya y ora dissabte, de desembre 24, 2005 2:35:00 p. m.  

  • Mot be, me ha gradat molt sa vostra página. Un Mallorquí.

    Escrit per / Escribiu per Anonymous Anònim; dia i hora / diya y ora divendres, de gener 27, 2006 7:42:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home